Isnin, 7 Mei 2012

Sekali Lagi Repeat Char Koay Teow di Kg. Bukit Naga, Klang


Pada 6 Mei 2012, sebelum kami pulang ke Seremban dari Rumah Mak Usu Halijah di Bukit Jelutong, Shah Alam, saya bersama suami, anak-anak dan tidak ketinggalan Ibu Mertua saya telah berkesempatan untuk mengulangi sekali lagi Gerai Char Koay Teow di Kg. Bukit Naga, Klang. Turut serta bersama kami adalah Busu dan Mak Usu saya.

Rasanya memang best, dan masih lagi tak lari daripada rasa asal masa mula-mula kali pertama kami ke sini dalam bulan lepas.

So, sekali lagi saya nak mengajak semua, kalau ada masa pergilah. Memang bestttt !!!!

Suasana ketika kami menikmati Char Koay Teow
Ibu Mertua saya pun turut mencuba...
Busu dan Mak Usu menanti Char Koay Teow nya yang masih belum tiba...

Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: