Selasa, 17 Mei 2011

Jom Makan 'Chicken Chop' Power di Taman Bukit Cheras!!

Selesai daripada menonton wayang di Mid-Valley (17 Mei 2011) kami terus dibawa oleh suami saya ke Restoran Western Cafe bagi menikmati 'Chicken Chop' power yang cukup terkenal di Taman Bukit Cheras. Dulu selalu gak kami makan di sana. Baru ni dapat makan kat sana. Adik Piji dan Kakak pulak baru kali pertama ke sini.

So, kira okaylah. Dan lagi, tempat ni pun dah pernah masuk program 'Jalan-Jalan Cari Makan' di TV3. So dah kira top lah kan?

Kami tiba kira-kira jam 9.30 kat sana. Makan-makan sampai pukul 10.30 malam. Lepas daripada tu, kami terus hantar Kakak dan Adik Piji ke asrama mereka masing-masing.

Signboard Western Cafe berserta dengan logo JJCMDanish bersama Adik Piji dan KakakSuami saya memangku DzaqwanPose manja Kakak bersama Danish...Saya dan Kakak Kembar bergambar bersama Adik Piji dengan muka 'toyerr'Dhafir serius menunggu minuman sampai!Lagi gambar saya bersama Kakak KembarDanish serius...Suami saya bersama DzaqwanPandai betul si Dzaqwan ni bergaya!Suami saya bergambar dengan latarbelakang signboard Restoran WesternDhafir pun tidak ketinggalan!Ceria....Kakak bergambar Pelbagai aksi manja (kononnya)...Minum air Limau AisSuasana ketika menjamah hidangan Chicken Chop!Inilah rupanya Chicken Chop special ni! Ini pula Mushroom Soup. Pun sedap jugak!!


Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: