Isnin, 3 Januari 2011

Round Kuala Lumpur Lagi!!!

Pada 2 Januari 2010, kami sekeluarga telah keluar berjalan-jalan dan tanpa dirancangkan, sekali lagi kami round ke KL kerana melihat kamera seolah-olah macam ada problem sikit, so, kena lah bawak ke kedai tempat beli kamera tu kat Plaza Low Yat di KL. Merasa jugaklah saya shopping di Sungei Wang, heh heh heh!!!!
.
Memang perjalanan tu tidak dirancang, pada sebelah paginya kami bersarapan di Giant Senawang dan kemudiannya ke Terminal One Seremban, dan tiba-tiba je lepas tu suami saya ajak ke KL, saya angguk ajelah!!!
.
Yang bestnya lagi, balik je dari KL kami singgah sekejap di Ice Room di Nilai, makan ice cream... Memang bestlah, masa tu kami order Nasi Goreng Famous, Nasi Goreng kampung, Ice Cream Peanut dan Ice Cream Guava.... Memang sedap, kalau tak caya cubalah!!!!
.
Ini masa kami sarapan di Giant


Saya ketika bersarapan dengan Kuetiaw Kantonis













Haa ini pulak masa dah nak sampai kat Low Yat...
Biasalah kereta banyak!!!
Suami saya rileks jerr... dia memang kuat berjalan...

Ini masa kami kat Low Yat dah...

Telatah Danish dan Dhafir yang tak reti duduk diam!







Suami berbincang tentang spesifikasi kemra bersama sahabtanya Adha di kedai kamera tersebut



Ini ketika kami baru tiba di Ice Room
Sempat merakamkan gambar bersama plak yang ditandatangani oleh Serina Ridzwan Bergambar di hadapan Ice Room Nilai







.
.
.
Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: