Isnin, 17 September 2012

Berhari Raya di Rumah Abah dan Rumah Auntie Shima

Pada 15 September 2012, saya dan keluarga saya telah menghadiri satu majlis kenduri kahwin di Taman Seri Nanding. Dan menerusi kesempatan ini kami telah berhari raya di rumah ayahanda kami di sana. Di sana dapatlah kami bertemu dengan Kak Long sekeluarga dan Kak Ngah sekeluarga.

Kemudiannya, daripada Hulu Langat, kami semua telah menuju ke rumah Auntie Shima di Bandar Tasik Permaisuri, Cheras untuk beraya di sana pula. Bersama-sama dengan ini kami kongsikan gambar-gambar yang telah sempat dirakamkan untuk tatapan bersama....
  
Dayah dan Bang Long
Saya bergambar bersama Bang Long
Saya, Bang Long dan Dayah
Dari kiri; Saya, Kak Ngah (Ungku Salawati), Dayah dan Kak Long (Ungku Radziah)
Bergambar bersama Abah dan Mak Uda
Bergambar bersama Abah, Mak Uda, Kak Long dan Keluarga Kak Ngah
Bergambar beramai-ramai
Ini ketika di rumah Auntie Shima
Bergambar bersama keluarga Auntie Shima

Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: