Ahad, 18 Disember 2011

Jalan-Jalan Cuti Sekolah : Berehat di Beruang Hills Resort, Melaka

Pada 17 dan 18 Disember 2011, kami sekeluarga bersama dengan Mak Lang (Ibu Mertua saya) dan juga Wan Asiah telah bermalam di Beruang Hills Resort di Bukit Beruang, Melaka. Boleh tahanlah tempatnya, suasana menarik dan tenang. Cuma yang tak boleh lawan dengan Klebang Beach Resort adalah pemandangan laut dan angin tepian pantai yang mengusik jiwa.

Tapi, bolehlah juga untuk dipertimbangkan. Suami saya kini sedang dalam peringkat survey di beberapa tempat untuk dicadangkan sebagai lokasi Family Day RAIS 2012.

Beruang Hills Resort ini merupakan cawangan kepada Klebang Beach Resort. Tapi, dari segia Dewan yang disediakan lebih menarik dan lebih canggih daripada KBR. Dan saya juga boleh katakan, kolam renang di Beruang Hills Resort lebih menarik dan luas daripada di KBR.

Tapi, suami saya kata, belum ada sebarang keputusan dibuat cuma secara tidak rasminya, kata beliau selaku Pengerusi FD RAIS untuk sesuatu tempat dipilih sebagai lokasi Family Day mestilah setaraf atau jauh lebih baik daripada KBR. Tempatnya tidak boleh terlalu luas serta senang mengawal anak-anak yang bermain di kawasan penginapan keluarga.

So, jom kita saksikan gambar-gambar yang telah sempat dirakamkan ketika kami menginap di sana. Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: