Ahad, 19 Disember 2010

Round KL : Naik Komuter Dari Seremban

Round KL
19 Disember 2010
.
Menaiki Komuter Dari Seremban
.
Entah kenapa agaknya... tiba-tiba suami saya memberi idea mengajak semua ke Kuala Lumpur dengan naiki Komuter. Memang bestlah kan. Kami pun apa lagi. Boleh jerr!!! Sebab anak-anak kami belum pernah merasa naik komuter lagi. Melainkan Danish yang pernah sekali ikut abah dia ke KL naik tren pada awal tahun 2010 yang lalu.
.
Almaklumlah hari Ahad, memang dalam tren penuh sesak dengan orang ramai. Mujur masa kat Nilai dapat tempat duduk. kalau tidak sampai KL kena berdiri. Mula-mula tu, suami saya duduk kat lantai. Dia buat macam rumah sendiri.
.
Suasana sebelum komuter bergerak
Ceria di dalam tren
Memerhatikan luar tren. Lambat betul nak gerak!
Suami saya dan anak-anak memerhatikan panorama luar

Anak-anak duduk di atas riba suami
Suami saya yang sedang leka menjawab sms peminat!
Anak-anak kami lena di pangkuan abahnya...
Dzaqwan yang tidak tidur-tidur sampailah kat KLDzaqwan mula mengantuk...Saya dan Dzaqwan
Akhirnya kami dapat dudukDzaqwan duduk dipangkuan suami saya
Dhafir ceria
Danish lena ....Masih cergas nampaknya si Dzaqwan

.
.
.
Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: