Selasa, 11 Mei 2010

Acoy Juara Bowling PBT Negeri Sembilan 2010

Syamsul telah melakar sejarahnya tersendiri, apabila muncul juara Bowling Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) Negeri Sembilan. Pertandingan yang berlangsung pada 7 Mei 2010 di Ampang Bowl, Seremban Parade, menyaksikan Syamsul yang mewakili Majlis Perbandaran Nilai (MPN) telah berjaya menumpaskan kesemua wakil daripada UPKT/SUK, Majlis Perbandaran Seremban, Majlis Perbandaran Port Dickson, Majlis Daerah Jelebu, Majlis Daerah Jempol, Majlis Daerah Tampin dan Majlis Daerah Rembau.
.
Permainan yang dilangsungkan dalam 3 game menyaksikan Syamsul (MPN) memperolehi 522 mata (purata 174). Beliau diikuti Saiful Azuar, juga daripada MPN dengan 504 mata (purata 168), meninggalkan Abu Bakar UPKT/SUK di tangga ketiga dengan 499 mata (purata 166.3).
.
Dengan kemenangan ini Syamsul mengulangi pencapaian tahun 2009 di mana Syamsul muncul juara keseluruhan dalam Sukan Bowling PBT Negeri Sembilan di mana MPS menjadi tuan rumah.
.
Tahniah diucapkan!!!
.
YB Dato' Hj Mat Ali, Setiausaha Kerajaan Negeri, Negeri Sembilan bersedia membuat balingan tanda perasmian pertandinganYB Dato' Setiausaha Kerajaan Negeri selesai membuat balingan Syamsul menerima hadiah selaku Johan Bowling PBT Negeri Sembilan bagi tahun 2010
Saudara Saiful Azuar (MPN) menerima hadiah selaku pemenang di tempat kedua

Bergambar bersama YB Dato' Setiausaha Kerajaan Negeri, Negeri Sembilan
.
.
.
Disediakan oleh : EDITOR

Tiada ulasan: